Fascination About قد دختر

Wiki Article

جدیدترین درمان تبخال تناسلی برای درمان تبخال تناسلی از روش‌های دارویی ضدویروس استفاده می‌شود. آسیکلوویر، والاسیکلوویر و فامسیکلوویر داروهای ضدویروسی هستند که می‌توانند بروز تبخال‌ها را کنترل کنند.

همچنین بادرنجبویه شامل یک ترکیب طبیعی به نام اوگنول است که به‌عنوان یک مسکن طبیعی و قوی عمل می‌کند. برای استفاده از آن باید:

 برای پایین آوردن تب بزرگسالان و کودکان بدون دارو روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه هر یک از آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم.

سوپ مرغ برای درمان تب امیکرون، سرماخوردگی یا آنفولانزا که با تب همراه هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همیارِ دکترِتو گفت: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ سلام و سپاس از راهنمایی تان

همچنین سیر شامل ترکیب ضدویروسی آژونه نیز هست. برای گرفتن بهترین نتیجه از این روش درمانی، باید:

در صورت عود مکرر تبخال تناسلی می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر عفونی کمک بگیرید. برای تشخیص و درمان هرپس تناسلی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

آسیکلوویر مهمترین داروی درمان تبخال می باشد که برای درمان تبخال و زونا استفاده می‌شود. برای مصرف این پماد ابتدا محل تبخال را شسته و خشک کرده سپس مقدار کمی از پماد آسیکلوویر را بر روی موضع تبخال گذاشته به نحوی که تمامی آن را بپوشاند. این کار را هر سه ساعت یکبار انجام دهید.

مصرف غذاهای مناسب و پرهیز از مواد غذایی خاصی که ممکن است سیستم ایمنی بدن فرد را تقویت کرده و از این جهت با ویروس تبخال مبارزه کند، می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد. شواهد برآمده از تحقیقات نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی و سبک درمان تب چهل درجه زندگی فرد به جلوگیری از شیوع و پیشرفت این عارضه کمک می‌کند.

هرپس تناسلی یا تبخال تناسلی یک بیماری مقاربتی است که برای تشخیص و درمان آن باید به دکتر مراجعه کنید. علائم هرپس را که می‌شناسید! اگر با هر یک از این علائم مواجه شدید، چه در خود و چه در شریک جنسی خود، باید به دکتر اورولوژیست برای مردان و به دکتر زنان برای خانم‌ها مراجعه کنید.

اگر به بیماری‌های مقاربتی دیگری مبتلا باشید احتمال اینکه به این بیماری هم مبتلا شوید، زیاد است.

مردان هم می‌توانند به تبخال تناسلی مبتلا شوند و اگر چنین چیزی در آنها دیده‌شود، باید به دکتر اورولوژیست مراجعه کنند.

درمان تبخال با روغن زنجبیل، روغن آویشن، روغن مریم گلی یونانی، روغن اکالیپتوس و روغن پونه کوهی مکزیکی

۱. کشت ویروسی این آزمایش شامل گرفتن نمونه بافت با خراشیدن زخم‌ها برای آزمایش در آزمایشگاه است.

Report this wiki page