بیماری لوپوس کلیه - An Overview

Wiki Article

سرعت بالاتر از حد طبیعی ممکن است نشان دهنده یک بیماری سیستمیک مانند لوپوس باشد.

نتایج تست خون ممکن است نشان دهنده کم خونی بیمار باشد که معمولاً در لوپوس رخ می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که خانه ارجاع ژنتیک منتشر کرده است: یک تئوری مرتبط با مرگ سلول ها در خصوص لوپوس وجود دارد؛ آن هم فرآیندی طبیعی است که در طی آن، بدن سلول های جدیدی تولید می کند و سلول های مرده بر جا می گذارد.

آرتروز غیر فرسایش دهنده: این نوع آرتروز باعث نابودی استخوان های اطراف مفاصل نمی شود؛ اما باعث سفتی، التهاب یا نفوذ مولکولی در دو یا بیشتر مفاصل ترجیحی می شود.

بیماری لوپوس بیماری روماتیسمی مزمن است و التهاب یا ورم در غدد لنفاوی هم به دلیل همین اثر به وجود می‌آید.

بارداری: مادرانی که بیماری لوپوس دارند، احتمال از دست دادن نوزاد، زایمان زود هنگام، مسمومیت حاملگی و فشار خون بالا در دوران بارداری آن ها بیشتر است.

بیشتر ببینید علائم ابتلا به گال خطرناک ترین اختلال در کیسه صفرا سنگ کلیه داشتن کبد چرب بیماری لوپوس چی چه نشانه هایی دارد بیماری های بعد از ازدواج بیشتر ببینید

عوارض قلب: لوپوس گاهی باعث التهاب عضله قلب، شریان‌ها یا غشای قلب می‌شود. خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و حملات قلبی نیز به‌شدت افزایش می‌یابد.

تهران، میدان آزادی، بلوار عزیزی، خیابان سلطان محمدی، خیابان عباس اکبری جنوبی، کوچه مظفری، پلاک ۶، واحد ۲

جراحی های لاغری لیپوماتیک

دکتر الیویا خاطر نشان کرد: “از آن جا که سیستم ایمنی بدن توسط داروهای مخصوص این بیماری ضعیف می شود، بدن قادر به مقابله حتی با یک عفونت ساده نیست و این عفونت ساده می تواند به یک عفونت پیچیده تبدیل و منجر به مرگ شود.”

دارو و تغییر در شیوه زندگی می تواند این عوارض را کنترل کرده و از ایجاد آسیب های دائمی در اندام ها جلوگیری کند. برای رفع این علائم می توان از نزدیک با پزشک متخصص مشورت و راهکار دریافت کرد.

بر روی قسمت هایی از بدن که در معرض نور خورشید قرار دارند، جوش ها و بثوراتی دیده می شود از جمله صورت، مچ دست و دست. بثورات پروانه ای شکل به خصوص بر روی گونه ‌ها و برآمدگی بینی، عادی است. برخی از افراد مبتلا به لوپوس متوجه تغییر رنگ انگشتان خود در هوای سرد می شوند که در ابتدا بسیار کم رنگ، سپس به رنگ آبی و در نهایت قرمز می شوند.

لوپوس یک بیماری خود ایمنی بلند مدت است که در این بیماری سیستم ایمنی بدن بیش از اندازه فعال می شود و به بافت های سالم و عادی بدن حمله می کند.

Report this wiki page